Opnar regionreforma og omorganiseringa av Statens Vegvesen for større autonomi innanfor samferdselsområdet?
Kan ein region – dvs. ei samling av kommunar utforme og finansiere sin eigen regionale samferdselsplan RTP – regional transportplan og korleis kan det gjerast?
Vi klipper og limer litt frå den politiske plattforma, samferdselskapitlet til dei fire partia (regjeringa Solberg) frå Granavolden:
«At fremtidige nasjonale transportplaner gjøres mer overordnede og strategiske for å sikre en mer kostnadseffektiv og helhetlig utbygging, og strømlinjeforme NTP-prosessen slik at neste NTP i større grad utarbeides med økt politisk styring i planfasen og tidlig involvering av relevante aktører. «


Med andre ord, vi finn ikkje ordet regionalisering i den politiske plattforma frå Samferdsel. Dei fire partia seier fylgjande om kor viktige regionane er:
«Det er viktig med god infrastruktur både for å få varer og tjenester frem til de store markedene og for å skape gode bo- og arbeidsmarkedsregioner.»
«Regjeringen vil arbeide for en trygg, effektiv og fremtidsrettet veitransport med redusert reisetid. Gode hovedferdselsårer mellom landets regioner er viktig for å bidra til lønnsomhet for næringslivet og tungtransporten, og en effektiv persontransport.»
Hei dette er ein testkommentar. Andre er velkomne til å kommentere!
1 Comment
Leave a Comment
You must be logged in to post a comment.


Hei dette er ein testkommentar. Andre er velkomne til å kommentere!